Tags

, , , , , ,

Hét Jubileumnummer van de LINDA. is uit. Nummer 100!

Linda de Mol startte voor de zomer een lijnactie, omdat het weer tijd werd voor die klote-bikini. 16.000 Vrouwen én mannen deden mee en vielen kilo’s af. Voor de grap riep Linda dat het grappig zou zijn om met al deze mensen op de cover te gaan. Uiteindelijk werden dat 100 dames. En ik was er één van.

De shoot was eind augustus, een flinke tijd terug al dus. Hoe mijn dag eruit zag lees je hier. Het was een topdag, iedereen was zo lief en enthousiast, de kleding was mooi, de make up nog mooier en Linda was ontzettend sympathiek.

Eindelijk ligt ie in de winkel. Ik sta op de voorpagina, achter Linda. Niet echt herkenbaar voor mensen die niet weten dat ik op de cover zou staan, maar leuk is het wel. Deze week hangt de cover ook op billboards, echt bizar om jezelf daar te zien haha.

 

Ik ben de middelste in het rijtje achter Linda. En in het blad nog te bewonderen op blz. 25.
In het blad lees je nog interviews met een aantal dames die véél zijn afgevallen. Waarvan één iemand zelfs 80 kilo! Zij waren uiteraard al eerder begonnen, maar zagen de Linda Lijnt actie als stok achter de deur om nog door te gaan. Ontzettend knap van deze dames.

Heb jij deze extra dikke Linda al in huis?

xoxo Kim